Job 45 van 61


Report this listing

Solliciteren



Projectcoördinator Marketing


Functie

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Rode Kruis-Vlaanderen zorgt dag in dag uit voor humanitaire hulp, ondersteuning en zorg van personen en gemeenschappen die zich in kwetsbare situaties bevinden.
Fondsenwerving is essentieel om die hulp te blijven voorzien. Om het Team Fondsenwerving te ondersteunen, zijn wij op zoek naar een gedreven Projectcoördinator Marketing.

Functiebeschrijving

Digitale fondsenwervingsacties coördineren en optimaliseren, het verhogen van de conversie voor lopende marketingprojecten… het draagt allemaal bij aan de doelstelling om onze inkomsten uit fondsenwerving te verhogen. Het zijn ook voorbeelden van projecten waar de Projectcoördinator Marketing ‘end-to-end' verantwoordelijk voor is. Van projecten opzetten, testen in pilootfase, realisatie en coördinatie tot analyse, monitoren en evalueren van de resultaten en KPI's.

  • Je coördineert, in overleg met het Hoofd Fondsenwerving, projecten van initiatie tot oplevering ter realisatie van de organisatiebrede doelstellingen.
  • Je stelt en volgt de projectplanning en bijhorende budgetten op.
  • Je staat aan het stuur van het project en zorgt ervoor dat de vooropgestelde doelstellingen behaald worden. Je motiveert en creëert draagvlak bij collega's.
  • Je zet zelf interessante projecten of optimalisaties op, op basis van best practices of data intern en extern.
  • Je rapporteert aan verschillende stakeholders over de voortgang van de projecten, afwijkingen en risico's.
  • Je bewaakt de afspraken op vlak van budget, middelen, tijd en kwaliteit.
  • Je coördineert dienstoverschrijdende projecten en stemt de noden en prioriteiten van dienst Marketing en de rest van de organisatie op elkaar af.

Jouw profiel

  • Je behaalde een bachelor of masterdiploma in relevante richting.
  • Je hebt ervaring in digitale marketing, projectmanagement en je bent bekend met de bijbehorende tools en methodologieën.
  • Je bent in staat om effectief te communiceren met verschillende stakeholders.
  • Je bent resultaatgericht, analytisch en in staat om prioriteiten te stellen.
  • Je bent een teamspeler die in staat is om transdisciplinair te denken en te handelen.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring met CRM is een plus.
  • Je hebt een rijbewijs B

Aanbod

  • Een boeiende en uitdagende functie waarin je projecten van A tot Z kan managen.
  • Ruimte voor initiatief en zelfstandigheid in een team met impact.
  • Een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning.
  • Maar bovenal een unieke job, unieke projecten en een unieke, maatschappelijk relevante werkgever.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht